Morgonens juliga bidrag!

Ja, lite fick jag gjort igår kväll och nu på morgonen.

Ett grattiskort som jag blev riktigt nöjd med. Skönt o slippa alla Julprojekt. Jag har använt mig av Maja Designs ljuvliga vinterpapper och sedan stämplat och målat och även använt lite glitter här o där.


Några Julljus som kan bli bra Julklappar kanske.

Lite suddigt men i alla fall... Ett typiskt 50-tal ljus. Perfekt Julklapp till min lille Jonas kanske.



Tre Julbollar. Fina att hänga i fönstret!

Nu ska jag fara iväg till Gbg. Lär väl inte vara ensam där... Ha en bra dag allihop.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Yngla

Snygga ljus! Och åh, vilka läckra julbollar gillar skarpt

2008-12-21 @ 12:45:42
URL: http://yngla.blogspot.com/
Postat av: mia.t

Kul att du är igång och bloggar igen =) Du gör ju så mycket fint!

Ha en riktigt God Jul med familjen!

Kramar Mia

2008-12-23 @ 23:32:58
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0