Årets första LO!!

Hoppas ni alla haft en bra Jul & Nyår. Här har det väl varit i stort sett som vanligt. Jag har nog aldrig sålt så mycket på Tradera som denna Jul. Tack alla ni som bjudit/bjuder på mina auktioner!

Sedan har jag lyckats skapa årets första Layout!! Jag tycker jag har så tråkiga kort så det är så svårt att hitta några roliga kort att använda. Här har jag använt mig av ett ganska nytt kort på min brors dotter Maja. Hon blir alltid lika söt på kort.

En annan kul sida om man gillar Vintagestil är denna

Där får du Vintagebilder alldeles gratis! Jag tänkte försöka scrappa nåt kul utav något där lite senare. Har skrivit ut flera stycken och de blev jättefina.


Nä, nu måste jag gå ut i kylan och hämta mer ved och släppa ut hästarna. -18 grader var det i morse, nu är det bara -13 burr burr burr.

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0