Ny Lo till Mariantes Skissutmaning!

Hej allihop!
Nu har jag äntligen fått gjort något här igen. Har ägnat de sista dagarna åt att bara bloggsurfa i stort sett. hittade så mycke roliga och inspirerande sidor och då är det lätt att fastna. Jag hoppas att jag kan dela med mig av de adresserna här på min blogg men just nu vet jag inte hur jag ska få dem att hamna snyggt och prydligt ute i högerkanten. Om någon vet så vore jag jättetacksam för råd.

Idag har jag äntligen fått scrappat lite. Jag hittade en skissutmaning hos en av mina största inspiratörer Mariante. Om ni skyndar Er har ni också chans att vara med i den utmaningen för den slutar inte förren på söndag. Här kommer mitt bidrag:


Jag blev inte så nöjd med den här Lo´n som jag hade hoppats men den får duga den här gången. Jag kom inte överrens med den skissen riktigt så jag får väl skylla på det.


Ha det jättebra så ska jag gå till stallet en sväng.

Kram Kram!


Kommentarer
Postat av: Lene

Måste bara få säga att jag tycker den är helt underbar!

Kram Lene

2009-01-17 @ 17:09:20
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Catarina

Vill bara säga; Tack!!! för stämpeln =))) Kommer användas flitigt =)



Vh missFBK

2009-01-19 @ 01:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0