Vilken kul helg det var!!

Hej allihop!
Nu har jag varit med på Vänerscrappen i helgen. En kanonbra scrappträff i Vänersborg, ordnad av Liza på Pysselkuten. Jag fick gjort en LO, en ask och ett minialbum + att jag hade med mig butiken, så jag fick sålt en hel del också.

Min Lo blev så här och den deltog jag med i kvällens sista tävling. Jag var inte kvar själv då utan Liza hjälpte mig, så jag vet faktiskt inte hur det gick. Det ger sig i moron om ingen av Er som var där har lust att skvallra lite ;)



Den lilla lådan med minialbummet kommer från Maya Road och finns att köpa hos CountryScrap för endast 59:-. Perfekt Mors dags present. Så här blev mitt resultat:





Sen har jag fått en helt otroligt vacker KAOS-award från Yoli, men den får ni se en annan dag när jag scannat in den. Tusen Tack Yoli!!

Kram Kram
Susanne

Kommentarer
Postat av: Angelica-Dolliver

Vilket vackert minialbum! Verkligen en gullig present!



Din Lo var också supersnygg!

Trevligt att ni hade så kul på träffen, jag är så tok-avis på alla som går på mässor och träffar ler Jag vill ju också! skrattar



Ha de bäst!

Kramar / Angelica

2009-05-04 @ 09:52:31
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Catarina

Meeen vilken underbar box du gjort, önskar jag fick till de så bra sucka Dina LO:s är underbara med, får nog sätta igång med mina receptkort här nu. Ha en underbar dag!

2009-05-04 @ 11:09:57
URL: http://scraptivarina.blogg.se/
Postat av: mia.t

Jättefin låda och minialbum Susanne! Lo'n på Anna var också helt super, de är ju så söta dina barn.

Kram Mia

2009-05-06 @ 14:25:31
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0