Välkomna till min Blogg!

Eftersom min gamla blogg slutade att fungera så fick det bli en ny. Här kommer ni att kunna se mina Scrappade och Stämplade alster. Förhoppninsvis hittar ni även lite inspiration till ert eget skapande. Jag blir jätteglad om ni lämnar kommentarer och gärna adressen till er egen blogg så även jag kan få lite inspiration. Här kommer lite bilder på vad jag gjort i veckan som gått.

Älskar att hämta min inspiration från Tim Holtz och en av hans senaste Jultags inspirerade mig att göra denna.


En av årets scrappade Tändsticksaskar! (Vad besvärligt det lät, hihi). Ska på Julmarknad med en del av mina små saker den 20/12, bla denna kommer nog med då om den finns kvar.


Julkorten ligger jag efter med i år, måste skärpa mig. Har bara gjort 3 än och det här är ett av dem. Stämplar från Inkido, Bellis och Fancy Pants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0