Blev så inspirerad....

Hej!
Jag blev så inspirerad utan Mia(inspiratör för CountryScrap) när hon gjorde en sådan underbart fin tag. Hennes tag finns att se inne på CountryScraps blogg. Här nedan kan ni se min variant på tag/dörrskylt.



Den är gjord till min älskade dotter Anna. Tyckte att den stämplade dikten passade så bra. Stämpeln kommer från Inkido, resten av materialet finns att köpa hos CountryScrap.

Sen har jag faktiskt funderingar på att flytta den här bloggen till blogspot i stället. tycker det är så svårt att göra den snygg och rolig här i blogg.se Men jag återkommer med mer om det när jag bestämt mig. Nu ska jag scrappa vidare. Har MASSOR jag måste ha klart tills kursen imorgon + alla som väntar på sina traderavinster.
Kram Kram
Susanne

Kommentarer
Postat av: Annika (annblo)

Vilken snygg skylt!

2009-04-19 @ 20:56:54
URL: http://detaljerna.blogspot.com
Postat av: Tiggy

Åh vad söt. :)



Måste säga att jag gillar blogspot bra mycket bättre än andra bloggar jag testat. Massa saker att leka med!

/Tiggy

2009-04-19 @ 21:19:18
URL: http://www.tiggys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0