Bidrag till Skisstävling! Snö!! Och en massa Bus!!

Hej!

Idag har det kommit ännu mer snö och gissa vem som varit ute och buskört!!! Jag bara älskar att köra genom kurvorna med ett härligt uppställ!! Såå kul!! Ända tills man möter nån... Men det gjorde jag inte idag heller, och lite spänning får man ha här i livet!!

Har även fått klart mitt bidrag till Hobbyhusets Skisstävling för februari. Resultatet kan ni se här.



Sen måste jag tacka alla som lämnat små kommentarer till mig, det är sååå kul att läsa dem så fortsätt gärna med det!!

Mycket nytt (och mer kommer) har jag lagt upp på Tradera. Välkomna dit och handla!!

Lite längre fram i vår kommer jag att ha teknikkurser hos Pysselakuten i Vänersborg. Passa på att anmäla Er om ni är sugna på lite nya tekniker! Detta är en kurs för både nya och gamla, såväl Scrappare som kortmakare.

Mina egna Scrap/Stämpel Homepartyn fortsätter och mer om det kan ni läsa i menyn till höger under kurser.

BlogCandyn som jag utlovade är på gång men återkommer med den när den är klar.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!
Kram
Susanne

Kommentarer
Postat av: Tesa

Vilket fint bidrag du har gjort :o) Tack för dina kommentarer hos mig! Kram

2009-02-11 @ 13:49:59
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: sari

men jösses....vilken vacker lo du har gjort!! Underbar toilkning av skissen!!

2009-02-16 @ 20:16:53
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0