Ny altrad låda samt mycket nytt på Tradera!

Hej på Er!
Ikväll har jag lyckats att scrappa en låda. Resultatet kan ni se här nedan.  Jag har även gjort klart receptkorten till Pysselakutens Pajswapp, men dem får ni se en annan dag. Swappar i all ära... de är jättekul att vara med men fy vad jobbigt det är att göra en massa likadana kort. Men som sagt, nu är de klara för den här gången. Har även inhandlat en massa smått och gott, bla metallblommorna som jag använt på min lilla låda. Har en del annat på gång också, men lite hemligheter får jag nog ha ett tag till... men snart får ni reda på det.

Om någon är köpsugen på QK, stämplar, dekorationer m.m. så har jag återigen lagt ut en hel massa saker på Tradera.

Ha en underbar kväll!



Kommentarer
Postat av: Tiggy

Vad fin den blev. :)

2009-01-25 @ 09:30:22
URL: http://www.tiggys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0