Altrar för fullt!

Hej!
Nu är jag igång och altrar allt som kommer i min väg. Jag ska ju ha kurs på Pysselakuten i Vänersborg på måndag och då kan det ju vara bra och ladda med lite "godis". Här kommer en tändsticksask som blev rätt söt. graphic45 papper, UTEE, chalks, band, brads, pearls, Primarosor, tårtpapper och en stämpel från... ja vad heter de nu då???


Tack alla som hälsar och undrar hur det går med min dotter som råkade ut för en olycka. Jo, det går väl sådär kan jag säga. Vi åker in och ut på sjukhuset var och varannan dag. Hon har förlorat synen på ena ögat och vi vet inte om den kommer tillbaka. Så länge hon åt kortison så fick hon en del syn tillbaka men så fort hon slutade med det försvann den igen. Alltihop började med att hon ramlade ner från en plint på gympan i skolan och slog bakhuvudet i en annan plint. Fick hjärnskakning och först dubbelseende på det ena ögat. På akuten röntgade de men missade att synnärven rubbat sig. Det enda svaret vi fick på akuten var att hon skulle ta det lugnt och inte rida på en vecka. Tre veckor senare såg hon fortfarande dubbelt men var med på en hopptävling och mitt under tävlingen försvann synen på ögat helt. Sen dess har vi fart in och ut på sjukhuset och därför är jag lite svår att få tag i ibland samt att en del fått vänta extra länge på sina traderavinster. Jag ber om ursäkt för detta, men hoppas att jag ska komma ikapp med allt inom snar framtid trots att jag fortfarande åker mellan hemmet och sjukhuset.
Ha nu en riktigt bra kväll!
Kram
Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0