Lite ny Inspiration!

Hej!
Nu har jag slarvat med mitt bloggande igen men här har varit en aning upp och ner. Min dotter råkade ut för en olycka så vi har farit in och ut på sjukhuset men nu börjar hon bli bättre. Men nu har jag fått lunginflammation samt ett avhostat revben!!

Här kommer i alla fall lite ny inspiration från mig. Den första är en LO med min pojk och hans ena ponny. Allt materialet finns att köpa hos CountryScrap.


Dena ndra Lo´n är också ett kort på min pojk. Gjorde den för ett tag sen men har nog inte visat den ännu.



Ha en underbar dag så ska jag gå o vila lite.
Kram kram
Susanne

Kommentarer
Postat av: sari

vilka härliga alster! Hoppas att dottern mår bättre och att du kryar på dig!

2009-04-08 @ 17:05:07
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0