Mina Kaos awarder!!

Jag hittade inne på Yolis underbara blogg, en jättekul idé. Idén att skapa Kaos awarder. Så här skriver hon på sin blogg:
KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
  • Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
  • Storlek: 10x15cm

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

    Jag tror att detta kan bli ett mycket trevligt koncept som många kommer att gilla!
    Vad tror ni?!
    Jag kör i gång i alla fall, och så får vi se hur många som vill hänga på!
    Å nu så här i uppstart tycker jag att alla som vill kan skicka i väg tre KAOS-awarder så att vi kommer igång.

Desto fler vi blir som får dessa, desto roligare är det ju! 
SO GET IN TO IT!

Så här kommer nu mina KAOS-awarder. Jättesvårt att bara välja ut tre utav Er som är så otroligt duktiga och ger så mycket inspiration men så här valde jag den här gången:

Min första KAOS-award går till Yoli som är så otroligt duktig och kom med denna roliga idé! Tack Yoli! (Tyvärr blev bilden dålig)


Min andra KAOS-award går til Mysmumlan som gör helt underbara alster och ger mig sån otrolig inspiration, både att skapa och till hela livet. Tack gumman!



Den tredje och sista KAOS-awarden för den här gången går till Mia T för att hon är en jättego tjej som även hon ger mig massor utav idéer och inspiration. Tusen Tack!!



Ni som har fått mina KAOS-awarder, kan ni vara snälla och maila mig Era adresser så ska jag skicka dem till Er. Maila mig på [email protected]

Jag hoppas att fler hänger på den här roliga idén, det var superkul att göra dem!!

Kram Kram
Susanne / LuckyLady13

Kommentarer
Postat av: gittan

Varför har jag inte varit här innan? Gillar dina färger massor :)

2009-04-20 @ 08:15:18
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Wow vilka alster du skapat! Grymt snygga och sååå kul att få kika in här!



Visst var det en bra idé med KAOS-awarderna. Blev bara så chockad då jag fick äran att få ta emot en av Yoli! ler Så jag ska också skapa några sådana - har bara inte kommit på än hur de ska kunna spegla mig...

Men vad kul att du också hoppar på det, hoppas det sprider sig om en löpeld genom vårt avlånga land! Dina awards var supersnygga!



Ha de så gott!

Kram / Angelica

2009-04-20 @ 08:40:58
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Yoli Design

Nääämen tack tjejjen...

vad kul att jag redan får en av dessa... :D hihi

URläckra är de och jag ska skyyynda mig att maial dig min adress så den snart kommer på posten!! Wiiieee så skojjigt...



kramar i massor...

2009-04-20 @ 10:09:04
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: sari

kanon snygga alster och vilken rolig ide yoli har kommir på! Hakar gärna med på detta! under denna vecka hoppas jag hinna pilla ihop 3 st kaos awards då! =) Tack för inspirationen!!

2009-04-20 @ 11:54:13
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: mia

Tack så mycket för både äran och en uuuurtjusig award!! Jättekul grej, jag ska genast sätta igång och skapa mina kaos-alster (borde ju inte vara något större problem för kaos är ju min grej typ ;0)) Jag kommer nog ut till dig på fredag så jag kan hämta min award då.

Kram på dig!

Mia

2009-04-21 @ 21:05:10
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com
Postat av: mia

Tack så mycket för både äran och en uuuurtjusig award!! Jättekul grej, jag ska genast sätta igång och skapa mina kaos-alster (borde ju inte vara något större problem för kaos är ju min grej typ ;0)) Jag kommer nog ut till dig på fredag så jag kan hämta min award då.

Kram på dig!

Mia

2009-04-21 @ 21:05:59
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com
Postat av: mia

Tack så mycket för både äran och en uuuurtjusig award!! Jättekul grej, jag ska genast sätta igång och skapa mina kaos-alster (borde ju inte vara något större problem för kaos är ju min grej typ ;0)) Jag kommer nog ut till dig på fredag så jag kan hämta min award då.

Kram på dig!

Mia

2009-04-21 @ 21:06:34
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0