Cybercrop och BlogCandy!

Hej!

Jag har inte hunnit göra något nytt den senaste tiden men nu är jag med i Scrappiz Cybercrop så min målsättning är att det kommer att komma mycke nytt här i bloggen under den här helgen. Det är jättemånga roliga skisser att göra efter där så det ska bli såååå kul!! Ska alldeles strax börja med den första....

Min BlogCandy som jag utlovat är fortfarande inte helt klar ännu men håll till godo med Mima´s BlogCandy så länge.



Själv har jag lagt ut massor av spännande saker på Tradera och mer är på gång, så kika in där ofta för att inte missa billiga Scrap/Stämpel saker!

Sedan håller jag på att planera en rolig sak för alla Er som bor i Uddevalla trakten. Mer info kommer längre fram om det, men va bara tvungen att göra Er lite nyfikna ;)

Kram på Er så länge!!
Susanne/LuckyLady13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0