Mitt bidrag till Scrappiz Skissutmaning

Ja, jag har nog aldrig varit så flitig i mitt scrappande som just nu. Har fått lite dille på att vara med på olika skissutmaningar och här nedan är mitt bidrag till Scrappiz skissutmaning i Januari. Jag har även skickat in ett bidrag till Scrapbooking m.m.´s skissutmaning men det kan jag tyvärr inte visa er här eftersom deras bidrag skall vara opublicerade.

Här är en LO med min älskade dotter Anna. Hon är den absolut finaste och underbaraste dotter man kan ha.


Ha det bra tills vi hörs igen o tack för att ni kikade förbi!
Susanne


Kommentarer
Postat av: mia

Snygg, stilren LO och visst är hon go din tös!



Inte min stil...? Nä, kanske inte men jag försöker testa flera stilar, det är kul och utmanande ;)



Ha det bra!

Kram Mia

2009-01-11 @ 21:05:07
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0