Vilken dag....

Vilken dag det varit idag! Först och främst har det ju varit ett fruktansvärt busväder. Blåst och regnat på alla håll och kanter. Och inte nog med det... Biljäveln dog bara sådär när jag var ute och körde. Morrrrr. Jag hatar när bilen krånglar och varför mitt i värsta ovädret?? Tur att jag hade lite startgas med mig och kunde få igång skrället igen. Men när jag kom hem och hämtade in posten var alla bekymmer borta! Dels hade jag fått ett jätteroligt paket från Magdas som jag beställde häromdagen. Mycke nya fina blommor, nya CK, en bok av Tim Holtz, papper, massa metalldekorationer m.m. Och sen hade jag fått två paket från USA. Nu kom äntligen mitt Fiesta alfabet som jag väntat på! Gu va kul!!! Och i det andra var det två andra gamla QKdies som är retired. Superkul!! Ska snart fördjupa mig i alla mina roliga saker och försöka skapa något nytt. jag har ju en del skissutmaningar som jag borde göra och en receptswapp.

Jag har under dagen röjt ytterligare i mitt pysselrum och lagt ut över 100 auktioner på Tradera! Många gamla Hänglarstämplar bla!!! Så skynda Er dit och kolla på allt godis som finns där!! Medans ni gör det, så ska jag först ta en bloggrunda och sen ska jag sätta mig och göra en eller två Lo´s.

Ha en underbar kväll!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0